vineri, 20 februarie 2015

Reloaded





Miercuri m-am intors  din prima misiune :) Dupa aterizare, am intrat in aeroport si  m-a izbit acea aroma apetisanta de cafea si croisante. Faptul ca rasnesc cafeaua pe loc, asta cred ca este secretul lor. Si intotdeauna au si produse proaspete de patiserie care au niste arome nemaipomenite.Iar combinatia dintre cele doua este savuroasa!Cred ca poate trezi si morti din somn!Imi venea sa ma opresc sa beau o cafea, desi era spre seara. M-am abtinut, cu greu ce-i drept.Din pacate, nu pot reproduce intr-o fotografie aceasta aroma. Dar poate voi crea un parfum, la un moment dat, cand voi ajunge fericita detinatoare a unei mari case "fashioniste" pe aici sau pe mai departe...gata, ma trezesc, stiu, s-a facut dimineata :D. Scuzati paranteza,dar cum va spuneam, sunt o maaaaaaaaaaaare visatoare.

M-am luat frumusel de brat si am iesit afara unde ma asteptau numeroase optiuni pentru a ajunge spre centrul orasului.Am ales un expres si am constatat ca  am putut circula cu abonamentul pe care il am si care se pare ca poate fi folosit pentru toate liniile urbane. De la aeroport m-a lasat in centrul orasului dar intr-un loc in care nu am mai fost pana acum (sau cel putin asa am crezut) si care era plin de magazine. Am fost fascinata de parca am ajuns prima data in acest oras :) Nu am stiut exact unde sunt dar dupa ce m-am invartit un pic am vazut turnurile Duomo-ului. Ele sunt punctul de reper. Stiu ca daca ajung la ele, nu mai am mult pana acasa. M-am plimbat bucuroasa pe via Vitorio Emanuele in al carei capat, a aparut impunator, Duomo.Este spectaculos!Este atat de potrivit povestii mele! Ma emotioneaza de fiecare data cand il vad. Da, stiu, sunt si alte orase muuuult mai frumoase si mai interesante  precum si alte monumente de aceeasi amploare si poate mai impresionante.Dar, sincer, nu vad absolut nici un motiv pentru care sa nu ma bucur de el ca si cum ar fi unic :)

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 si am vazut un pianist care canta pe strada (nu cred ca am mai vazut vreodata - oare cum l-a carat pana acolo-pianul vreau sa zic-era fascinant oricum):



Si apoi am vazut un personaj ffff colorat, pe gustul meu:D Canta la fluier si anticipa aparitia...





















...duhului din lampa lui Aladin:



Si cea mai interesanta chestie pe care am vazut-o atarnata pe geamul la intrarea unei cladiri de locuinte, chiat pe strada mea, este urmatoarea:


Se pare ca s-a nascut Edoardo in acea cladire !!!!!! ( sau cel putin asa imi spune imaginatia mea despre acest semn).Nu-i asa ca e draguta ideea? Poate cand se mai incalzeste, voi vedea si eu mai multi bebelusi pe strada (nu alergand, ci scosi la plimbare :D).

Viata e fantastica!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D