vineri, 13 februarie 2015

Impresii timpurii - sa nu uitam ca au trecut abia 2 saptamani :D

Prima impresie despre oamenii si locurile de pe aici

Peste tot unde ma uit vad, ca si in Bucuresti, predominante culorile:negru, gri, bleumarin.Nu am vazut oameni razand, si nici macar zambind (desi e perioada reducerilor, aveau motive suficiente, nu? :D - glumesc, evident).Le dau circumstante atenuante, pentru ca da, stiu, e iarna.Si totusi...unde sunt persoanele alea cu sange fierbinte, latin? Ok, le dau si aici circumstante atenuante -sunt prea aproape de Elvetia, Austria...poate au imprumutat cateva obiceiuri si de la ei.Cred, cel putin pentru moment, ca italienii din nord sunt diferiti de cei din sud.Voi vedea pe parcurs cum imi voi pastra/schimba impresia.

Nu am vazut copiii, nici mici si nici mari.De obicei copiii imi atrag atentia.Am observat ca in concedii copii si femeile insarcinate imi atrag atentia.Asa ca, pot sa spun ca nu am vazut.Sau nu mi-au atras atentia...nu stiu, nu m-am hotarat inca :)

Am fost pe cea mai smechera strada de shopping: Monte Napoleone.Acolo pot fi doar "window shopping girl" :) E ok, nu ma deranjeaza ataaaaat de tare.Ce am vazut acolo? Oameni cu multi bani, dar si cu tot la fel de multi...ani :D.Nu glumesc! Oricum, doamnele, trase la indigou:toate aveau aceeasi haina de blana  maro, nu ma pricep sa spun din ce era, coafate, machiate, stilate.Dar transmiteau un sentiment de nefericire.Nu stiu de ce, dar asta mi-au transmis.Apropo, catelul unei astfel de doamne, avea o geaca de fas cu blanita pe interior, de am ramas "masca".M-a facut sa intorc privirea dupa el.Era stilat, nu am ce sa spun :D

Cafenele peste tot.Da, se mandresc cu cafeaua lor,  si au si motive.Eu, obisnuita sa beau cafeaua acasa, sau la birou, depinde de dispozitie, am continuat la fel pana cand, colegul meu, sa-i zicem Merlin (retineti, el va fi englezul in viitoarele mele povesti) m-a intrebat: "te opresti pe drum spre metrou sa iti bei cafeaua?"-Eu zic:" nu, obisnuiesc sa o beau acasa" -El, cu ochii cat cepele si intr-un stil, specific lui- "Are you crazy? De ce nu bei cafeaua intr-un bar, ca sunt atat de multe si este chiar interesant! Ar trebui sa incerci.Aici totul este despre CAFEA la fel cum la noi, totul este despre CEAI".Si uite asa, mi-am schimbat obiceiul.De ce nu as adopta acest obicei frumos? Mai ales ca poate fi un moment minunat sa exersez italiana :) si poate sa-i cunosc mai bine.

Pupici milanezi

PS: Am revenit la acest post deoarece, mi s-a atras atentia (si pe buna dreptate :)) , ca ar fi frumos sa postez si niste fotografii. Si din acest moment, promit ca in limita posibilitatilor, voi adauga fotografii la fiecare post pe care il voi face.
Chiar daca nu sunt poate, cele mai reusite, iata primele fotografii facute la fata locului:


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D