marți, 17 februarie 2015

Efectul de turma

Pe strada pe care o strabat in fiecare dimineata/seara catre si dinspre metrou, am observat inca din primele zile in care m-am mutat, ca exista un restaurant, tip fast-food la care intotdeauna era coada. Fericitii care reuseau sa-si achizitioneze produsul minune de acolo, ieseau invingatori, si primul lucru pe care il faceau, era o fotografie cu cornetul in mana. Din cate am putut sa-mi dau seama, in cornetul faimos, erau cartofi prajiti. Dar imi era greu sa cred ca, toata acea coada era doar pentru cartofi prajiti. Nu ma intelegeti gresit, sunt o iubitoare a cartofilor prajiti, dar totusi, nu este cea mai extraordinara mancare din lume.Si sa nu uitam, sunt in Italia, o tara cu o traditie culinara, greu de egalat in toata lumea. Ma gandesc, cum poti sa stai la asa coada, pentru cartofi prajiti, si nu oriunde ci in Italia...?

Dupa cateva zile, in care trec mirata pe langa acel fast food, intr-o seara, manata de efectul de turma, nu mai rezist tentatiei, si ma asez si eu la coada. Trebuie sa vad ce este acolo, si mai ales, ce se comercializeaza exact.Nici macar nu reuseam sa vad daca comercializau si altceva in afara de cartofi prajiti, atat de mare era aglomeratia. Ma asez la coada, stau app. 5 minute, si constat cu stupoare ca stateam la coada gresita. Erau de fapt doua cozi: una la care plateai si una la care ridicai produsul. Amuzata, plec de la coada bombanind: sunt eu oare intreaga la minte? Helloooooooo, trezeste-te, sunt in ITALIA! In loc sa mananc pizza, pasta, mascarpone, parmigiano, fructe de mare, tisamisu etc... (nu mai continui ca  murim de pofta :), eu stau la o coada sa cumpar ce? - cartofi prajiti :)

Si ce credeti, pana la urma, m-am mai oprit la acel fast food? Ei bine, DA. Intr-o alta seara, fiind destul de tarziu (cred ca aproape de inchidere), observ de pe celalalt trotuar, ca nu mai e aproape nimeni la coada. Traversez, cu gandul ca trebuie sa vad ce este acolo, deoarece ma urmarea. Si da, comercializau doar cartofi prajiti, cu diverse sosuri, si bere. Se numesc Amsterdam Chips si, din cate am putut sa-mi dau seama, au un mare succes cu cartofi lor. Ca sa termin o data pentru totdeauna povestea, mi-am cumparat si eu un cornet mic. Nu aveau absolut nimic special. Erau doar cartofi prajiti... si nici macar efect halucinogen nu aveau, daca cumva v-a trecut prin cap (ca mie mi-a trecut si asta), avand in vedere ca sunt din Amsterdam :D
Morala: cu o promovare excelenta, poti sa vinzi si...aer

Atasez si o fotografie. Cine stie mai multe despre brand si/sau produs, sa ma lumineze si pe mine, pentru ca eu sincer, nu am inteles ce era special acolo...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D