luni, 16 februarie 2015

Prima misiune

Ma pregatesc, precum va spuneam, de o viata pentru calatoria asta. Cu toate astea, recunosc, nu sunt cel mai organizat om de pe planeta :D

Inca din prima zi de munca, am primit incantata, planificarea misiunilor pe 2015. Deja am inceput sa visez...M-a chemat sheful meu sa-mi explice in ce tara va fi fiecare misiune. A inceput sa mi le enumere, spunandu-mi care este FANTASTICA si care nu. Nu glumesc, exact cuvantul asta l-a folosit. Mi-am zis, iata, chiar si el este partas la experienta mea fantastica, fara sa-si dea seama :) Conform planificarii voi incepe cu Londra. Nu e rau, mi-am zis. Este chiar un inceput perfect!

Am luat planificarea in mana de nenumarate ori, incercand sa-mi organizez perioadele dintre misiuni (timpul pretios petrecut alaturi de familie). Trebuie sa fie un cocktail perfect. Iar un cocktail iese perfect numai daca respecti cu strictete gramajele ingredientelor :)

Si tot planificand si planificand, realizez, in a doua saptamana , datorita (sau mai bine spus, "din cauza" :D ) unui document primit de la autoritatile italiene, ca pasaportul meu este inca pe numele de dinainte de casatorie, deci nu este un document valabil, iar eu nu am cum sa plec in aventura vietii mele, fara pasaport. In momentul acela, m-am trezit brusc din visat si am inceput sa caut solutii. Asa ceva, nu se poate intampla! Ma gandesc, in sinea mea, de ce nu l-am schimbat atunci cand am schimbat si buletinul? Degeaba, nu are rost sa cauti raspunsuri, care nu exista. Sun la consulat, si aflu cu stupoare, ca eliberarea pasaportului in strainatate are un termen imposibil de 90 de zile in conditiile in care, in Romania, se poate elibera in 14 zile. Nu-mi permit sa astept trei luni de zile sub nici o forma. Ma duc la sheful meu, ii expun problema, si ajungem amandoi la concluzia ca trebuie sa merg in tara sa fac pasaportul. Si uite asa se naste PRIMA MISIUNE - BUCURESTI, ROMANIA :) Deci, nu poate fi adevarat: plec in tara, in "misiune", si voi avea doua zile sa le petrec acasa la mine alaturi de S. Nici macar nu am visat.

Stiu ca multi vor spune ca sunt inconstienta si dezorganizata, si ca am plecat in aventura vietii fara cel mai esential lucru, pasaportul. Dar eu pot sa afirm cu mana pe inima, doar atat, ca cele doua  zile de "misiune"/ relaxare sunt atat de binevenite si binemeritate incat le savurez cu o placere deosebita mai ales pentru ca, mi s-a mai demonstrat inca o data ca o situatie aparent imposibil de rezolvat, s-a transformat intr-un lucru minunat. Deci, nu exista pe lumea asta nimic nerezolvabil. Nu va blocati in situatii fara iesire pentru ca ele nu exista decat in mintea noastra. IN VIATA, ABSOLUT TOTUL SE REZOLVA!Daca nu ma credeti, intoarceti-va in trecut si amintiti-va de o problema aparent nerezolvabila din acel moment de cumpana din viata voastra si veti vedea ca, in momentul de fata, acea problema e rezolvata.Am dreptate?

Viata E Fantastica!!!

PS Am revenit! :) Imaginati-va, sederea mea in tara se prelungeste pana miercuri, deoarece sheful meu m-a anuntat, ca datorita unei greve la compania aviatica, au fost nevoiti sa-mi modifice biletul de intoarcere pentru ... MIERCURI. Stiu ca pare ireal, dar nu glumesc deloc!!! Asa misiuni, sa tot am. Asa misiuni, va doresc si voua! LOL

2 comentarii:

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D