joi, 19 februarie 2015

Personaje din poveste

Despre ei

Cine sunt ei? 6 oameni pe care i-am cunoscut din intamplare. Pe care viata mi i-a scos in cale si care vor avea in urmatorul an un rol in ea. Sunt sigura ca toti oamenii pe care ii intalnim la un moment dat in viata noastra au un rol de indeplinit si orice decizie pe care am luat-o la un moment dat, a avut un scop anume. Si de la fiecare experienta si om intalnit,  incerc sa invat ceva. Asa ca, i-am primit bucuroasa in viata mea pe actorii acestui nou capitol, actualii mei colegi.

Am sa incerc sa-i prezint pe fiecare in parte asa cum pot eu mai bine

Merlin (englezul) - Pe el deja l-am introdus in povestiri deoarece l-am cunoscut inainte de a veni aici propriu-zis  si mi-a placut de el ca vorbeste muuuuuuult. Este adevarat ca engleza lui pura si fluenta cu care vorbeste, imi da cateodata batai de cap, dar, "in acelasi timp", ma bucura enorm prezenta lui pentru ca ma forteaza sa-mi depasesc limtele si pentru ca este interesant sa vezi cum se comporta si cum gandeste un  evreu-englez autentic din Manchester. Sincer acum, de cate ori in viata ai ocazia sa cunosti un englez pur!?Spune ca sunt prima romanca pe care o cunoaste (ceea ce ma bucura enorm pentru ca inseamna ca nu stie nimic rau despre romani). Gandeste cu voce tare si isi cere scuze pentru asta, motivand ca ii place sa se auda (nici nu vreti sa stiti cat de tare poate fi asta ).Cunoaste doua limbi straine: franceza si italiana, si limba materna care ii deschide orice usa in intreaga lume (un norocos din punctul asta de vedere).In continuare, gasesc ciudat faptul ca un englez lucreaza in Italia, dar el spune ca are motivele lui si il cred (stie el ce stie). Isi uita de fiecare data badge-ul pe undeva si este extrem de imprastiat si in acelasi timp spune ca ii plac oamenii care isi folosesc creierul. Despre greci si italieni spune ca da, stiu sa traiasca viata, dar tocmai asta este motivul pentru care economia lor este unde este.Este un personaj interesant asupra caruia, cu siguranta voi reveni.

Allan  (algerianul) - El este un coleg nou, la fel ca si mine. Proaspat casatorit (cu 3 zile inainte de a veni spre Italia), locuieste cu sotia la apart -hotel temporar, pana cand ii vor gasi o casa permanenta. Are mult mai multe documente de facut decat mine si mult mai multi si mai greoi pasi de obtinere vize, drept de munca etc.Intr-o zi ne-a povestit ultima vacanta a lui in Peru si era fascinat de ce a vazut acolo.Ne-a aratat si fotografii. Imaginati-va ca a calatorit/locuit trei saptamani intr-un autocar gen rulota dar luxos, cu toate conditiile incluse.Chiar mi-a deschis apetitul pentru Peru, o tara care in mintea mea era undeva foarte departe si inaccesibila care a devenit acum mult mai reala si palpabila.Stie trei limbi straine: engleza, italiana si franceza, si araba limba materna.

Son (kazah) - un tip de 24 de ani cred , casatorit, si cu o fetita de 6 ani. M-am mirat cat e de tanar si ce copil mare are. Mi-a spus ca in Kazahstan cam asta este trendul pentru ca trebuie sa populeze tara. Sunt multi kazahi aici in Milano, o comunitate careia Merlin ii spune "kazah mafia".Si el stie engleza, italiana si rusa si bineinteles limba materna kazaha (pana sa ajung aici eram convinsa ca ei vorbesc rusa, dar am descoperit ca de fapt, limba nationala este  kazaha).

Rona (kazaha) - o tipa pasionata de ceea ce face. In general, durata de trai in acest departament este de 2.5 ani dar ea este aici de 6 ani si nici nu are de gand sa plece. Nu am reusit sa o cunosc foarte bine deoarece pe 3 februarie, adica imediat dupa ce am ajuns eu, a plecat pentru o luna in vacanta in India. Colegii spun despre ea ca este o impatimita de meditatii (asta fiind, de fapt, si motivul plecarii ei in India). Pare o tipa ok. Are niste trasaturi pregnante si interesante specifice kazahilor.Stie engleza, rusa, italiana si kazaha.

Loren (italianca) - singura italianca din departament. E ciudat sa lucrezi in Italia si sa nu ai italieni prin preajma. Ea este necasatorita dar are o relatie cu un italian care lucreaza in sudul tarii. Se vad tot la fel de des ca si noi. Este cea care mi-a dar sperante ca se poate tine o relatie la distanta, important este ca cei doi sa isi doreasca asta. Deci, TOTUL ESTE POSIBIL!Este incantata de munca pe care o face si este tot timpul entuziasta.Stie engleza si italiana, evident.

Birlic (italian si el) - este sheful acestui departement dar nu pentru mult timp deoarece azi, la intoarcerea din prima misiune :), am aflat ca va pleca. Nu stiu prea multe despre el asa ca, il lasam deshis analizei si revenim asupra lui daca va fi cazul.

Despre departament nu pot decat sa va spun ca este structurat astfel incat toti suntem la acelasi nivel, toti suntem profesionisti (asa ni se spune:) si toti cei care am calcat pragul lui avem o doza de nebunie vitala (asa cum mi-a mentionat Merlin inca din primele zile de cand am sosit).

In departament Merlin cu Allan vorbesc franceza, Loren cu Merlin vorbesc italiana, Rona cu Son vorbesc rusa si kazaha iar eu ii ascult fascinata pe toti. Este un mix interesant si o noua experienta pentru mine :)

Pupici milanezi

si nu uitati VIATA E FANTASTICA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D