joi, 12 februarie 2015

Aparentele insala!

Dupa doua zile pe drum, pe care le-am savurat, apropo, (bineinteles ca am condimentat calatoria cu o oprire la Venetia, si am si nimerit la deschiderea carnavalului pe 2015) :D  si procesul obositor de mutare propriuzisa, a urmat despartirea provizorie de S.Un moment greu, poate cel mai greu in tot procesul.Ii multumesc si ii sunt recunoscatoare ca a inteles cat de mult inseamna pentru mine si ca m-a sustinut sa fac ceea ce simt.Tot ce voi spune este ca il iubesc muuuuuult, muuuult mai mult.

Anyway - Prima zi:

Ies din casa, inca destul de ametita, si confuza, ma indrept spre metrou.In metrou, ma uit in jur, analizez.Imi atrage atentia cuvantul outlet, scris pe partea superioara a peretelui metroului, loc pentru reclame.Ma gandesc, outlet, yuhuuuuu, poate scrie adresa.Langa cuvant, o poza cu niste furnici care carau ceva nedeslusit.Ma apropii mai mult, pentru ca deja curiozitatea mea depasise limitele, si deslusesc misterul: era un gandac cu picioarele in sus.Nedumerita, ma uit iar la cuvantul care mi-a atras atentia initial si vad ce scrie: "outlet del funerari"-outlet pentru funerarii.Trebuia sa ma filmeze cineva!!!!Serios, am fost socata si ultra-amuzata.Chiar si acum am ras cu lacrimi, de una singura, pentru ca am cautat poza pe internet, s-o postez, sa intelegeti mai bine cum arata, si am constatat ca au chiar si PAGINA DE FACEBOOK.Cat de tare poate fi asta!!!! :D Priviti si voi:
Intre timp, am mai descoperit si un outlet de dulciuri.Acum e deja normalitate.Sunt doar in Milano, probabil aici poti gasi outlet pentru orice...

Va tin la curent!
Pupici milanezi

PS: Dupa doi ani petrecuti in capitala modei am urmarit cu "interes" sau mai bine zis, cumva ... inevitabil, evolutia pietei de servicii funerare. Si iata ce am constatat:


Cumva, piata s-a adaptat crizei economice si serviciile s-au ieftinit in conditiile in care celelalte lucruri de existenta zilnica s-au scumpit. Ce credeti, cele doua piete paralele or fi in ... cardasie? :D :D :D

Viata E Fantastica!Pretuiti-o!!!!!!!!!!!
 

2 comentarii:

  1. Hmm...Outlet-urile din Milano? 1500 eur - servicii complete? O fi ieftin?:))
    Poti sa-mi traduci tot mesajul din poza? Se pare ca am o curiozitate morbida:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Traducerea e ceva de genul: "Viata de greiere? Atunci exista Outlet..."Si da, pare sa fie ieftin 1500 eur.Doar la outlet gasesti lucruri ieftine, nu? :D

    RăspundețiȘtergere

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D