luni, 22 iunie 2015

Steve McCurry "A journey along the coffee trail"

 
 
Curiozitatea m-a impins sa vizitez expozitia din Milano a lui Steve McCurry, o expozitie de fotografie cu tema "Pe urmele cafelei". Am vrut sa vad cum arata o astfel de expozitie si mai ales cum isi poate castiga cineva existenta facand o meserie atat de frumoasa.Dupa ce am fost acolo am realizat ca de multe ori o fotografie face mai mult decat 1000 de cuvinte.M-au impresionat enorm unele dintre ele.Poate chiar m-au pregatit pentru urmatoarea mea experienta.Sunt absolut fascinata de ceea ce reuseste acest artist sa surprinda.Imi doresc sa impartasesc si aceasta experienta cu voi asa ca, le gasiti mai jos pe toate.
 
Suficient cu cuvintele. Le voi lasa pe ele sa vorbeasca pentru ca eu una, am simtit ca au multe mesaje de transmis lumii intregi iar la sfarsit mi-ar placea  sa-mi spuneti parerea voastra:Pe voi care v-a impresionat cel mai mult?
 
















 





































 
By Steve McCurry
 
Nu  uitati...Viata e fantastica!Pretuiti-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D