marți, 5 mai 2015

Lumea noua - Cap. 4 Bali in toata splendoarea lui

La pranz, a venit Madi si am plecat catre plaja. Am vizitat in aceasta zi plaja Padam Padam, Tempul Uluwatu si Kecak Dance.

Mai jos sunt poze de la hotelul in care am stat. Pretul hotelului a fost de 30 EUR pe noapte cu mic dejun inclus. Am avut camera superioara de lux care insemna o vila numai a mea, cu terasa si cu piscina proprie. Credeti-ma, super conditii. V-as spune numele resortului dar din pacate, dupa ce la sfarsitul sejurului i-am promis proprietarei ca ma voi intoarce aici cu siguranta, impreuna cu S, ea ne-a spus ca vinde hotelul si ca nu stie ce va fi in continuare aici.Asa ca, nu are sens sa va recomand acest hotel dar va asigur ca veti gasi multe la fel pe booking. Cum spuneam, cazarea chiar e ieftina si mancarea la fel.Cel mai scump, din pacate, este biletul de avion.

























































































Pe stancile din jurul plajei Padam Padam pe care am "incercat-o" :), am gasit muuuulte maimute, din soiul celor "hoate". La inceput mi s-au parut dragute, si le urmaream cat puteam de indeaproape, pana cand, a venit una prin invaluire si i-a furat unei turiste pachetul cu biscuiti din mana. Din acel moment am inceput sa fiu vigilenta mai ales ca, mi se soptea de catre alti turisti sau localnici :"aveti grija la ochelari, aveti grija la aparat...etc" M-am gandit deja ca pot fi periculoase. Probabil ca s-au intamplat si incidente, imi zic in sinea mea, ca altfel, nu era toata lumea atat de ingrijorata. Si atunci, vine si randul meu.

Si aici am sa va povestesc cum m-am pregatit eu pentru Bali. Am fost inca dinainte de plecare sa imi cumpar palarie si papuci de plaja adecvati acestei vacante. Palarie nu mi-am mai cumparat pentru ca a zis Rona ca imi aduce ea una.Dar papucii am vrut sa fie deosebiti si i-am ales bineinteles sa aibe sclipici. Sa fie asaaaaaaaaaaaaaa... glamourous!!! :D Si uite asa, cu papucii mei glamourous, ma plimbam eu pe la templul Uluwatu, unde era plin de maimute. Stateau toate alineate pe bancute si se uitau la turistii care treceau in stanga si in dreapta,de parca erau ele la o vizita la zoo, nu noi. In timp ce prin radio anuntau "aveti grija la lucrurile personale deoarece maimutele sunt, oarecum, interesate de ele", una din maimutele de pe bancuta, devine interesata de papucii mei. Nu are gusturi proaste.Simpatica, ce sa zic!Se ridica de acolo si se indreapta cu viteza catre picioarele mele. Mi-a inghetat inima, va spun! Un turist a sarit in apararea mea si i-a distras atentia aruncandu-i o punga si ne-a spus sa avem grija. Eu, cu picioarele tremurand, mi-am contiuat drumul catre iesire unde l-am vazut fericita pe Madi. El, ne intreaba daca ne-a placut templul si dansul dupa care ne face propunerea pentru urmatoarea zi spunand:" daca vreti maine putem merge la padurea cu maimute" :D Eu?Cu papucii astia la PADUREA CU MAIMUTE?M-a bufnit rasul gandindu-ma ca daca as fi avut alte incaltari poate as fi incerca, dar in conditiile date, i-am spus hotarata, nu multumesc!

Si palaria a avut o poveste a ei pe care o sa v-o spun la timpul potrivit. Iar asa poveste credeti-ma, nu am crezut ca voi trai. Asa ca, accesoriile ne fac vacanta mai frumoasa sau mai amuzanta, cel putin! :D







Imagini de la templul Uluwatu, care era asezat pe o stanca impresionanta de unde se vedea minunatul tinut dar si o alta stanca unde am avut ocazia sa vedem un show local numit "Kecak dance".Privelistea a fost impresionanta, dar mai impresionat a fost dansul care dupa cate veti vedea, era acompaniat de un cor de barbati care cantau... intr-un "alt fel". As vrea sa stiu si parerea voastra despre acest spectacol deosebit motiv pentru care am atasat si filmulete. Un alt lucru care m-a impresionat este faptul ca, in acest dans care spunea bineinteles povestea Ramayanei (spun "bineinteles" deoarece aceasta poveste se regaseste foarte pregnant in cultura acestei tari, o veti gasi in papusi, teatre, picturi, dansuri, carti etc), adica a lui Romeo si a Julietei in varianta asiatica, rolul printului Rama/Romeo era jucat de o femeie!Culmea este ca in show, participau  dupa cate puteti vedea si voi, destul de multi barbati iar intrebarea mea a fost "chiar nu au putut alege pe nici unul dintre ei pentru acest rol?". Am fost foarte surprinsa de acest aspect dar nimeni nu a putut sa imi spuna motivul.









Aici era stanca pe care se performa show-ul Kecak Dance.Daca ajungeti pe aici, trebuie vazut neapart daca va place sa vedeti ceva pe cat de ciudat pe atat de impresionant. Intrarea la templul Uluwatu este 20.000 IDR iar la Kecak Dance este 100.000 IDR.  



















Si uite asa s-a sfarsit si prima zi din Bali! Si ce zi...!Mai sunt muuuulte de spus si aratat. Sper sa nu va plictisiti de povestile din Indonezia dar am fost exact ca un chinez venit in Europa. Am fotografiat tot ce a miscat si atunci i-am inteles perfect pe chinezii care fac acelasi lucru cand vin pe la noi. Asta se intampla pentru ca este o alta lume, o lume pe care am descoperit-o fericita, si pe care o voi purta cu placere tot timpul in sufletul meu. De ce? Pentru ca merita! :)

Pe curand!

O VIATA FANTASTICA VA DORESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D