joi, 7 mai 2015

Acolo unde...tocmai am aterizat :D

Mi-am dorit sa calatoresc muuuuult si bineeeeeeee J Si am ajuns sa-mi vad visul implinit. Sa il traiesc, sa il absorb prin toti porii mei, sa il gust, sa il miros, sa il probez. Si da, pot sa confirm, e bine! Extraordinar de bine! Stiu ca acest vis se poate opri in orice moment. Toata viata mea am fost de veghe, ca sa spun asa! Poate ca e bine sa fii constient, poate ca nu!Dar eu asa sunt, realista si stiu ca viata este supusa schimbarii. Astazi poate sa fie intr-un fel, maine in alt fel. De asta spun eu ca viata este fantastica! Fantastic, din punctul meu de vedere, inseamna neprevazut, schimbare, neasteptat, bun sau rau, frumos sau urat! Asta inseamna fantastic! Am tinut sa precizez asta pentru ca simt ca am fost inteleasa gresit. Toti cei care ma cunosc cred ca acest fantastic din viata mea insemana numai bine! Nu, nu inseamna numai bine!Inseamna si mai putin bine, si mai putin asteptat si mai putin frumos! Inseamna VIATA, asa cum este ea, cu bune si cu rele!Asa ca, prieteni dragi, traiti momentul, clipa, astazi, anul asta. TRAITI frumos, asa cum va place, nu va pierdeti timpul cu suparari, ranchiuni, certuri si ganduri negre. Faceti ceea va face fericiti, si asta fara regrete!Nu este loc pentru regrete. Viata este prea scurta ca sa pierdem timp cu regretele, nu credeti?Pana la urma ne este permis sa si gresim. Important este ca am incercat! Daca nu incercam, nu vom avea niciodata idee daca ar fi fost bine sau nu! Eu una, prefer sa traiesc  experienta!Nu cred ca este o solutie buna sa traiesc cu gandul “cum ar fi fost daca”!Daca a fost bine, excelent, daca a fost rau, macar stiu ca am incercat, si am facut tot posibilul, si ce este mai important este ca pot sa traiesc viata mai departe eliberandu-ma de un gand chinuitor de "cum ar fi fost daca"! 

Acum, ca am clarificat asta, vreau sa va spun unde sunt in acest moment!V-am amentintat deja ca urmatoarea misiune imposibila este cel putin la fel de fantastica precum Indonezia si tot ce pot sa spun este ca nu m-am inselat.Exact in aceste momente ma regasesc, fericita,  intr-o tara exotica, in partea opusa a globului pamantesc fata de Indonezia, intr-o tara din Marea Caraibelor care se numeste TRINIDAD&TOBAGO. Da, ati ghicit, tocmai am aterizat in Port of Spain, gazda mea pentru urmatoarea perioada.  Traiesc un vis!!! Stiu, sunt constienta si in acelasi timp recunoscatoare pentru tot ce mi se intampla. Am luptat muuuuuuuult sa ajung aici! Dar iata, intr-o buna zi, daca continui sa lupti pentru visul tau si nu renunti la primul, al doilea…al noua-lea obstacol, vine si recompensa.Eu sunt dovada vie, ca vine!Nu va pierdeti speranta!Legat de drumul meu anevoios, am si martori. Prietenii mei care au fost langa mine de la inceput, si cunosc drumul mai bine decat oricine. Si la fiecare dintre ei le datorez ceva, le datorez cate o picatura din ceea ce traiesc eu acum.Este si meritul lor!Sunt prieteni buni, cei mai buni, care m-au sprijinit cu umarul lor, deja apasat de propriile probleme, dar care au fost acolo tot timpul si mai ales atunci cand am simtit ca sa termina totul. Le multumesc din suflet, tuturor celor care au fost alaturi de mine! !Singura, nu as fi putut sa fac nimic.In viata asta nu suntem singuri. De fapt, legatura dintre noi este mai puternica decat ne imaginam. Acest lucru l-am invatat in Indonezia. Fiecare dintre noi face parte dintr-un intreg, precum celulele fac parte din corpul omenesc. Motivul pentru care suferim atat de mult este pentru ca, in loc sa traim in legatura unii cu ceilalti suntem mult prea indepartati motiv pentru care, intregul din care facem parte, nu mai functioneaza cum trebuie. Cred ca daca stam putin si analizam situatia pe care tocmai v-am spus-o vom intelege ca acest lucru are logica.
Sa nu credeti ca toate destinatiile sunt asa.Am avut noroc, recunosc :D Este adevarat ca, asa cum arata planificarea, urmatoarea destinatie dupa Trinidad, nu va mai fi la fel de spectaculoasa. Dar va fi, asa cum m-am asteptat inca de la inceput, o lectie de viata. Sper sa nu fie prea dura, si sa ma intorc de acolo “ barbat” (da, nu radeti! este o figura de stil care simt ca se potriveste acestui moment din viata mea! Inca de la inceput, cand am acceptat aceasta experienta, am simtit-o ca pe o plecare in armata, si mi-a placut sa folosesc aceasta figura de stil si sa spun ca la sfarsitul acestui an ma voi intoarce acasa “barbat”, asa cum se intoarce orice orice persoana din asa numita experienta: “armata”). Asa ca, cel mai bine este sa nu ma gandesc la urmatoarea experienta si sa o traiesc pe asta la MAXIM, ( siiiiiii in adancul sufletelului meu,de data asta, sa ma rog sa se schimbe ceva in planificare, cine stie, dreptul la visare si la speranta nu mi-l va lua nimeni, niciodata J ).
PS Aceasta postare am scris-o sub influenta adrenalinei la inceputul zborului motiv pentru care am simtit nevoia de acest PS. Mi-ar fi placut sa fiti acolo, cand am coborat din avion:) !Din Trinidad&Tobago sunt sigura ca voi culege multe povesti si mai ales trairi spectaculoase pe care abea astept sa le impartasesc cu voi. Tot ce pot sa zic pana acum , dupa o noapte in Londra, o escala scurta pe insula St. Lucia (o insula atat de mica incat aveam impresia ca nu va incapea avionul pe ea :)) si zborul lung de aproximativ 24 de ore (din nou) am coborat din avion "sifonata" rau de data asta si cu un singur gand viabil in mintea mea :" VREAU LA MAMA"! Va spun sincer, nu am mai fost fericita de trairea visului meu :) Pe langa toate astea, la intrarea in tara, am trait o poveste fantastica, despre dar mai ales, CU, "accesorii". Am trecut cu bine prin ea, am avut emotii dar am si ras cu lacrimi la sfarsit motiv pentru care m-am gandit ca trebuie sa dedic o postare speciala accesoriilor care imi fac viata mai palpitanta! :D Asa ca... urmeaza povestea asccesoriilor!

 Intre timp, ma voi intoarce la povestile culese dar mai ales, traite  in Indonezia, care nu sunt nici putine, si nici de neglijat, asa ca, nu pot decat sa va doresc “calatorie placuta” alaturi de mine. ENJOY! Sper sa va placa!

VIATA IN CARAIBE E FANTASTICA! :)

Trinidad and Tobago, HERE I AM!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D