joi, 6 octombrie 2016

O alta zi minunata :)

De 3 ore sunt intr-un loc ce m-a consacrat în ultimul an.Acel loc pe care îl iubesc și urăsc atât de mult încât de fiecare data iese cu scântei de artificii întâlnirea noastră. Nu, nu e revelionul.Ci e doar ... un aeroport.Am alergat cu bagajul întins sa ajung în timp util, am parasit și acvariul mai devreme doar, doar sa ajung.Și am ajuns, fericita ca de fiecare data de performanta mea.Pana când,  cu ochii stampați  pe panou,  aflu cu stupoare ca avem întârziere,  o ora.Bucuria mea de a ajunge cu doua ore înainte de decolare s-a ofilit instantaneu.La fel si eu...Doar nu era sa las bucuria mea singura.Suntem prietene de-o viata iar cine mă cunoaște știe ce spun.M-am gândit apoi ca am uitat sa îmi fac unghiile.Deodată,  grija întârzierii avionului a devenit nula înlocuită cu grija unghiilor nefăcute. Stampez  ochii din nou pe panou și surpriza dubla pentru bucuria mea ( și pentru mine, implicit): doua ore întârziere. Mi-am zis: bun așa,  dacă creste cu o ora la fiecare 10 minute voi ajunge sa trăiesc aici.Nu ca ar fi o idee rea.Pana la urma, as scăpa de toată zapaceala pregătirii și drumului pana.Ok, următorul gând a fost ca dacă treburile stau așa trebuie sa îmi fac unghiile.Și mi le-am făcut. Cum?Mi-am cumarat o oja și mi le-am făcut. Iar pentru ca nu aveau cu uscare rapida, le-am uscat în baie la uscătorul de maini😁.Iar in final stiti ce?După ce am așteptat 4 ore era sa pierd avinul. Nu ar fi fost prima data.O sa va povestesc.Acum trebuie sa închid ca pleacă avionul.O sa va povestesc și unde sunt.Un loc pe care îl iubesc maxim și ... e foarte vechi în amintirile mele dar de fiecare data și foarte nou.

Va pup ( fără poze de data asta)

Pe curând

Viața E Fantastica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D