miercuri, 29 iulie 2015

Nigeria:Cap.6 - Ziua traditionala

Dupa cum va spuneam, asteptam nerabdatoarea sa vina ziua cea mare, ziua cu traditii si sedinta foto. Egipteanul mi-a zis oarecum ironic:"tu chiar crezi ca o sa se intample?". M-a surprins un pic. Eu ma incred in general in ceea ce imi zic oamenii. Din punctul asta de vedere pot fi considerata chiar  o credula.Dar am incredere ca atunci cand un om face o afirmatie fara sa fie fortat sa faca acest lucru, ar trebui sa se tina de cuvant. Mi-as dor enorm sa traiesc intr-o astfel de lume ideala. Dar din pacate realitatea nu este de cele mai multe ori asa si in general, imi asum dezamagirea datorata  momentelor cand cineva nu se tine de cuvant si spulbera vorbe in vant fara sa si le asume. Dupa o astfel de intamplare aflu si eu cu cine stau de vorba. Pana atunci, ofer fara retinere, incredere tuturor. Deci, eu chiar am crezut cu toata fiinta mea ca asa va fi.

A doua zi a intarziat convoiul si bineinteles ca, am intarziat si noi. Cand am ajuns in birou, toti colegi nigerieni din echipa erau in costum traditional. Deci, surpriza placuta. Mi-au zis ca aveau emotii ca nu voi ajunge si isi faceau griji deoarece ei au venit imbracati asa special pentru mine. Va spun, asa emotii placute nu am mai avut demult. M-am simtit foarte speciala. Asa, pur si simplu! Cand a venit coordonatorul, si el imbracat in costum mi-a zis: "Ai ajuns in sfarsit!Hai, toata lumea afara la sedinta foto!". Si ne-am indreptat pana afara unde ne asteptatu membrii departamentului lui imbracati traditional si un fotograf. Asa ceva...Asa cum veti vedea a fost o sedinta foto in toata regula. O zi deoasebita, plina de emotii care s-a incheiat intr-un fel la fel de neasteptat si emotionant. Iata cateva fotografii.Din pacate nu sunt cele de la sedinta foto propriuzisa, sau mai bine zis, cele realizate de fotograf ci altele facute de colegi cu telefonul. Mi-am dorit muuuult sa va prezint pozele "oficiale" dar din pacate, din cauza plecarii mele din tara a doua zi (faimosul Miercuri), nu am reusit sa iau cu mine cd-ul cu poze deoarece nu a fost gata pana seara. Pana in acest moment am sperat ca printr-o metotda sau alta am sa intru in posesia lor dar inca  nu am reusit. Asta este si motivul intarzierii acestei postari.Va promit ca voi mai face o postare speciala cu toata sedinta foto atunci cand voi intra in posesia lor.

Dar pana atunci, priviti ce incantare de culori:




























Iar la sfarsitul zilei, inainte sa ne despartim, mi-au facut cadou si mie o rochie traditionala. M-au lasat cu gura cascata. La propriu! Nu m-am asteptat nici o secunda. Au fost deosebiti si pentru asta, LE MULTUMESC!Nigeria este o tara speciala dar cu multe probleme, de multe ori, independente de poporul ei. Am sa va povestesc problemele lor vazute prin filtrul unui localnic, in postarea urmatoare. Pe mine una, m-a impresionat.Deocamdata va las sa priviti rochia pe care am primit-o in dar, si care imi va aminti toata viata despre aceasta experienta.

 Iata-ma deci, pe mine "nigerianca" :) , imbracata in rochie de ocazie traditionala. Sunt curioasa, ce parere aveti?


















 Viata este fantastica!

PS Mi-a fost taaaaaaaaaaaaare dor de voi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D