miercuri, 9 decembrie 2015

Moscova: Cap.4 - Savoarea Orasului - Partea a 2a

Asa cum am promis, va invit sa va bucurati sufletul si cu partea a doua a "capturilor" rusesti:)

Enjoy!



Asta se intampla chiar la o importanta statie de metrou. Calul, parea sa-i fie animal de companie. Nu era o parada militara si nici ceva de genul. Atunci mi-am zis ca in acest oras totul este posibil.


Da, fotografia de mai joc este tot din Moscova. Nu, nu am incurcat-o deloc :) Si daca tot am ajuns aici cred ca a venit momentul sa va dezvalui un mic secret: misiunea din Moscova trebuia sa fie conform planificarii initiale, AUSTRALIA. Da, asa era in plan. Ar fi fost incredibil sa ajung si in Australia. Insa, o viata fantastica iti aduce si surprize pe masura iar cu putin timp inainte de data planificata s-a produs schimbarea in plan. In felul asta Perth a devenit Moscova. In caz ca va intrebati, nu, nu regret absolut deloc. Viata E Fantastica iar eu m-am bucurat la maxim de misiunea asta. Nu cred ca cele doua pot fi comparate si nici ca una este mai fantastica decat cealalta. Imi doresc sa ajung si in Australia si poate cine stie, chiar voi ajunge pe viitor. In viata ABSOLUT TOTUL ESTE POSIBIL! :)



Un faimos sky bar si doi rusi petrecareti :) Trebuia sa-i vedeti cat de mult s-au "iubit" si "pupat" pe parcursul serii. In general i-am perceput pe rusi ca fiind foarte seriosi si reci dar, nici nu va imaginati cat de iubareti si veseli devin dupa o sticla de votka :)

 

Mai jos gasiti interiorul unei toalete moscovite. Da, ati inteles bine: toaleta...





Desi nimeni nu mi-a confirmat, dar am gustat si stiu sigur ca este dulce, gasiti aici SUGIUC (cred). Interiorul abunda de nuci invelite intr-o pasta de zahar cu must. Delicios!





Pestele sarat si afumat care te imbia la o degustare. Iti si imaginai ceapa taiata alaturi. Cred ca fileul acela din stanga sus este cel pe care l-am savurat la barul din Bolshoi.Yummmmmy!





In interiorul magazinului de lux TSUM. A fost pur si simplu impresionant! Luxul in Moscova poate imbraca fete absolut impresionante. Aici am putut admira in detaliu, produsele marilor branduri internationale. Stiti cum e, niciodata in alte circumatante nu esti suficient de aproape de ele ca sa le atingi si sa le admirii finetea. Aici am putut-o face nestingherita.



La fotografia de mai jos va rog sa observati toturile protagonistei. Am urmarit-o mult timp asteptand momentul acela de pe pararelele de moda cand manechinul cade. Nu a facut-o. S-a descurcat eroic! :)




La Muzeul Cosmonauticii






Eveniment stradal - Concert rock (am fost surprinsa de numarul mare al concertelor stradale in special de muzica rock )















Moscow EYE :)












Statuia lui Petru cel Mare! O statuie pe cat de impunatoare, pe atat de ciudata!Apropo, localnicilor nu le place absolut deloc...






Gradina in zona bisericii Isus Mantuitorul



 Biserica Isus Mantuitorul


























Pictor stradal!Am cumparat si eu un mic tablou de la el. Erau foarte frumoase picturile. Cel mai amuzant a fost cand i-am cerut sa semneze tabloul iar el a luat un pix ratacit prin geanta si chiar a facut-o. Poate peste sute de ani, va fi foarte valoros.
















Si au zburat lin catre infinitul cerului! O senzatie de libertate pe care doar ele o pot simti: baloanele colorate :)













Urmatoarele fotografii sunt colectate de la o expozitie stradala cu fotografii reprezentative ale orasului. Se si vede ca sunt artistice oarecum, unele chiar geniale. Nu vreau sa imi asum merite pentru munca altora sa ca dreptul de autor ii revine autorului  (oricare ar fi el).














Iar aici se incheie expozitia. :) 







Arta si design - imprimeu de faimosul sal rusesc!


Un Porsche leopard :) 



 Iar acum spuneti voi daca orasul asta nu este pur si simplu DELICIOS!

Urmeaza o postare despre sclipiri artistice moscovite. Se adreseaza in special iubitorilor de frumos, in toate formele lui. Pe curand!

Viata E Fantastica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D