vineri, 23 decembrie 2016

In cautarea lui Mos Craciun

Ma bucura in mod deosebit perioada pregatirilor de Craciun, sentimentul de sarbatoare, aroma de scortisoara care imi gadila simturile, caldura luminilor care impodobesc totul, modul cum sufletul meu se contopeste cu atmosfera inconjuratoare, intr-un cuvant, tot ce inseamna aceasta perioada.
Nu pot sa neg nostalgia Craciunului copilariei pe care nu il mai pot regasi dar din a carui amintire musc cu pofta  in fiecare an sperand sa nu se consume niciodata. Nu am incetat niciodata sa cred in Mos Craciun si spunand asta voi recunoaste ca in fiecare an fara exceptie ii scriu scrisoare pe care o pictez sau o desenez ( in functie de inspiratia momentului respectiv), imi imaginez cum impacheteaza darurile, cat de ocupat trebuie sa fie in perioada asta, cum trebuie sa se simta el avand privilegiul de a oferi cadouri intregii lumi. Atunci imi deschid si eu inima si iau exemplu de la el facand cadouri la randul meu simtintind ca poate in felul asta il ajut. Sper ca aceasta credinta in Mos Craciun sa ma bantuie toata viata, indiferent de circumstante.
 
Pentru ca si sufletul meu sa se imbrace in sarbatoare, fac tot ce imi este cu putinta sa il hranesc: ies din casa si bantui pe strazi cat mai mult posibil, plec sa vad decoratiunile din magazine si de pretutindeni, luminile de pe strazi, oamenii alergand dupa cadouri sau in cautarea cadoului perfect, dilemele celor din jur privind "ce sa ii iau sotului/sotiei, mamei, tatei ..." , ofer la randul meu cadouri, imi fac singura cadou ceva ce stiu ca o sa ma bucure, imi cumpar lumanari, uleiuri, gel de dus parfumate in aroma craciunului, impodobesc casa, beau ceai aromat in cana speciala de Craciun, imi cumpar o craciunita ...  cu alte cuvinte, fac tot ce imi sta cu putinta sa imi aduc in viata si in suflet acest sentiment. Odata instalat, imi ofera  magie si bucurie, crezul ca minunile exista, ca lumea din jur e mai buna, ca Viata E Fantastica.
 
M-am chinuit un pic sa nu va spun pana acum dar a venit momentul sa va divulg un mare secret: anul asta chiar l-am intalnit pe Mos Craciun. Eram cu Mio pe strazi, bucurandu-ma de atmosfera de sarbatoare. Totul mi se parea frumos si veti vedea mai jos ca am incercat sa surprind in imagini sentimentele care ma incercau. La un moment dat, observ lume adunata si agitatie mare la ferestra unui restaurant. Incerc sa ma apropii curioasa si atunci il vad pe EL: Mos Craciun lua cina impreuna cu sotia, la propriu. Nu stiu daca o sa ma credeti dar mi-au dat lacrimile de fericire. Nu cred ca poate ceva reproduce marele zambet pe care aceasta imagine l-a asezat pe chipul meu. Mos Craciun EXISTA cu adevarat dragii mei. Am stiut dintotdeauna iar acum va este clar cred, ca nu mai am nici un dubiu. MOS CRACIUN EXISTA!
 
Credeti in minuni pentru ca EXISTA cu adevarat!Nu incetati niciodata sa visati! Bucurati-va sufletele cu astfel de sentimente ( consideratile cadourile voastra catre voi insiva)! Daruiti zambete celor din jur! Ajutati un om nevoias! Spunetile celor dragi cat de mult ii iubiti!Nu incetati nici o clipa sa fiti copii!
 
Craciun Magic va doresc tuturor!
 
 
 
 
 


 





 





















Mos Craciun si Craciunita!

Cu mult drag,
Carmen CL
 
Viata E Fantastica! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D