duminică, 26 iunie 2016

Cu IA prin Milano - de Sanziene si nu numai



Mi-am cusut IA pe comanda. Eu am ales si culorile si modelul. Bineinteles ca modelul a fost creat de un artist necunoscut din pacate, acum aproximativ 100 de ani. Este adevarat ca am avut noroc sa gasesc si o doamna foarte priceputa, rabdatoare si pasionata care a reausit sa il reproduca. Uite asa s-a nascut Ia mea. Este atingerea de "romanesc" si "acasa" pe care o port in suflet oriunde m-as duce in lumea asta. O voi purta cu mandrie toata viata mea pentru ca, simplu: sunt mandra ca sunt romanca, o iubesc si este cea mai frumoasa Ie din lume (pentru mine, bineinteles). Asa ca, fiti siguri ca o veti  vedea mult timp de acum inainte in garderoba mea. 

Am facut aceste fotografii nu doar pentru ca e perioada Sanzienelor sau a Zilei Iei ci doar pentru ca imi face o deosebita placere sa o port oriunde si oricand. Ca o datorie fata de comoara artizanala pe care am avut norocul sa o mostenim de la stramosii nostrii, personal cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa aiba in garderoba cel putin un obiect de vestimentatie traditional.

Respectul meu este nemarginit pentru oamenii care inca pastreaza si duc cu pasiune mai departe arta coaserii IEI.Pe ei trebuie sa ii incurajam, sa le apreciem munca si sa promovam traditionalul atat cat putem fiecare dintre noi.

Mai jos veti vedea cum am plimbat frumoasa mea Ie pe minunatele strazi ale capitalei modei. Nu am nici un dubiu ca poate concura oricand cu creatiile marilor creatori de moda care isi etaleaza aici colectiile. Dealtfel, este bine cunoscut deja ca multi dintre ei s-au inspirat si inca se mai inspira din arhiva noastra traditionala (si aici binecunoscut este Yves Saint Lauren dar nu numai). Deci, nu exagerez deloc cand zic ca este un obiect de vestimentatie "haute couture". :D
Sper sa va placa! :) 









































Dupa cate ati observat s-a nimerit a fi Ziua Nationala a Carabinierilor asa ca plimbatul IEI a coincis cu o mare parada a carabinierilor. In orasul asta minunat aproape in fiecare saptamana se intampla un eveniment sau se celebreaza ceva ceea ce desigur, nu imi displace deloc :D Imi plac enorm orasele "vii".

"Afganul" cu batic nu putea lipsi nici el din galeria mea de azi. M-a facut sa ma simt prost ca nu port si eu basma (glumesc evident). Dar nu-i asa ca este cel mai simpatic? :D 

Viata E Fantastica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D