marți, 20 iunie 2017

Bergamo si ... mamaliga :D


Bergamo - o minune de oras, la numai o ora distanta de Milano. Genu de calatorie pe care alegem  atunci cand avem la dispozitie o singura zi si ne propunem sa ne intoarcem seara inapoi. Iubesc aceasta varietate de alegeri pe care mi-o ofera pozitionarea lui Milano :D
Bergamo a fost pentru mine  probabil inca una din marile suprize ale aventurii mele in descoperirea Italiei. Un loc de poveste de la care nu te astepti la prea multe si care, prin marinimia lui, te rasplatste intr-un fel unic. Pai dragii mei, ce poate fi mai unic decat tu, ca un mamaligar inrait, sa descoperi ca produsul lor traditional este chiar ea - mamaliga. Ei bine ati aflat cu ocazia asta un secret despre mine, poate genul de secret  care nu te face mandru dar care exista si face parte din tine: imi place mamaliga, oricum, oricand si oriunde. :) Dar poate mai mult decat existenta ei, ce m-a surprins cel  mai mult  la mamaliga "bergameza" a fost modul de prezentare si mai ales DECORUL!!! :D ( priviti galeria si veti intelege despre ce vorbesc :)).

Lasand gluma sa se odihneasca intr-un con de umbra racoroasa ( ca doar e vara si murim de cald) , va recomand din inima sa vizitati Bergamo. Un vechi oras cetate, cocotat pe un varf de deal de unde isi vegheza copilul, adica nou oras nascut la poalele lui, de-a lungul timpului  Ce mai ofera din plin ( dar nu oricum ci doar daca ai cu tine ochiul vigilent a lui S :)) sunt delicioasele smochine salbatice care sunt dealtfel  pretutindeni in Italia.

Va invit la o scurt preludiu de calatorie in Begamo, asa cum am imaginat-o si trait-o noi :D





  
Eu ademenita de o smochina salbatica :) 












 Iata si faimoasa mamaliga cu al ei mirobolant decor :) 

 Va recomand insistent sa priviti si mai ales sa va minunati de pretul ei :) 



O activitate in aer liber pe care o faciliteaza inaltimea orasului.





 Iar la final, nu uitati o clipa in viata voastra minunata:
VIATA E FANTASTICAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Patrunde in Lumea Mea Fantastica si spune-ti parerea! :D